Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A GYERTYA...+18!!!

2009.02.22. 18:43

Hideg van. Csavarogni nincs kedvem, így hát itthon ülök és irkálgatok… Ma hosszú idő után felmentem a Chat-re. Semmi nem változott! Férfiak szeretnék megosztani másokkal gyönyörük pillanatát, először kitartanak a nők mellet, de ha nincs kapás, már mind egy hogy kinézi őket a kamerán… Három élvezést végig néztem, csak egyikük kérte hogy mutassam meg a farkam, úgy jobb neki… Megmutattam. Rendes volt, nem tett ajánlatot. Rengeteg sperma jött ki belőle, ennyit még nem láttam! Meg kérdezte, hogy én nem akarok-e élvezni? Mondtam hogy még nem, de ha csinálni fogom, meg keresem! A farkammal intettem búcsút… Persze, fiatal kis leánykák is próbáltak msn-re csábítani, tudod az a típus akik, csoportosan nézik, hogy veri az ember… Hát, nekik sem fogom! Nem mondom, a három maszturbálás nézése kicsit felizgatott… Kényelmesen megfürdök, finom érintésekkel szappanozom magam, hosszan elidőzve merev péniszemnél, és fenekemnél. Arra gondolok, milyen természetesen mutattam meg a farkam egy másik férfinak! Vajon, „élőben” is meg tenném? És ha igen, meddig mennék el? Milyen lenne, ha meg érintené, szájába venné? És ha ő töltené ki számat? Na, gyorsan ki a kádból!

Meztelen ülök vissza a gép elé, beütöm a keresőbe a kulcs szavakat: anál, szex.

Kényelmesen hátra dőlök és nézem a videókat. Makkomat és tömött zacskómat simogatva teljesen felizgulok… Kihúzom a fiókot és előveszem azt a karácsonyról maradt gyertyát, amit még sosem próbáltam ki, de most úgy érzem szükségem, van rá! Hosszú nem túl vastag, már az érintésétől is torkomba dobog a szívem… Néha szoktam magam ujjazni, de idegen tárgyal még nem csináltam… Nyalogatom, szopom, hogy jó nyálas legyen. Meztelen talpaimat magam elé teszem a székre, és most fenekem nyílást kenem be vastagon nyállal. Ha a nők kibírják, még hozzá a gyertyától jóval, vastagabbal, akkor én is kibírom!  Már nem a videókat nézem, hanem magamra figyelek. A gyertya karcsú kis végét a végbélnyílásomhoz érintem, és lassan nyomni kezdem. Vastagabb mint az ujjam, szokatlanul feszit, ezért pár centi után vissza húzom… Lassan be, lassan ki… Kezdem élvezni! Szabad kezemmel felváltva simogatom mellbimbóimat, és farkamat. Ahogy tágulok, a gyertya egyre jobban kitölt… Már legalább tíz centi van bennem! Furcsa látni hogy egy gyertya áll ki a fenekemből, ha most valamelyik ismerősöm látna…! Már nem húzom teljesen vissza, csak finoman mozgatom, keresve, hogy a legjobb. Ó, dugom magam! El fogok élvezni! Előre nyomom a csípőmet és teljesen rá nyomom magam. Csak a markomban lévő rész marad kint. Erőteljesen fejem magam, meg is jön az eredmény. Remegve, hörögve élvezek. Forró cseppek terítik be melleimet, hasamat, több hullámban önt el a gyönyör… Elengedem a gyertyát, és ellazítom magam… Lassan csúszni kezd kifele, olyan érzés mintha kakálnák… Hangosan koppan a padlón, majd hangosan követi a magamba pumpált levegő is… Hát, így vette el egy gyertya fenekem szüzességét…            

 

Szerző: spricc

Szólj hozzá!

Címkék: szex

A bejegyzés trackback címe:

https://nedvespillanatok.blog.hu/api/trackback/id/tr47958927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása