Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

EGYEDŰL...+18!

2009.02.15. 13:42

Vasárnap, ragyogó napsütés! Egyedül vagyok itthon, E. elment az édesanyjához, csak este fog haza jönni! Tudom, ha leülök írni, annak, nedves vége lesz! Furcsa dolog ez… Sosem tervezem meg hogy mikor elégítem ki magam, de ha jönni akar, hát jöjjön!:))) Néha E. előtt is csinálom, mert az csak legenda, hogy a férfinak és a nőnek mindig egyszerre van kedve a szexhez! Ilyenkor egy pohárba fogja fel a ki fröccsenő levem, és jól szemelőt hagyja, általában a dohányzó asztalon. Félóra elteltével, egyre sűrűbben néz a pohár felé, tudom, hogy már nedves az előjáték során teljesen kiürül a pohár… Na, jól eltértem a témától. Szóval önkielégítés… Vajon most hányan ülnek a gépük előtt, tudva, hogy nem sokára gyönyörrel ajándékozzák meg magukat… Tudom mindenki, másképp csinálja, én gátlástalanul szeretem kiélvezni minden pillanatát, és elnyújtani ameddig csak tudom! Láttam kamerába masztizó férfiakat, általában fel sem áll nekik teljesen, már buggyan is ki a lé! Lehet neki ennyi is elég, én másképp szeretem. Most is az élvezés határán egyensúlyozom. Ilyenkor párpercre abba hagyom az írást, hátra dőlök a széken és simogatom magam, makkomról a szivárgó átlátszó elő nedvet mellbimbóimra és ajkaimra kenem… Feszes zacskóm tenyeremben. Csak néhány erőteljes mozdulat kellene, és spriccelnék is… De még nem! Megtörlöm kezem és írok tovább! Vajon más férfi is eljátszott már a gondolattal, hogy milyen lenne, ha le tudná szopni magát? E. szerint leírhatatlan érzés mikor megnyúlok a szájába, és rángatózó farkam elönti… Hol jár az eszem! Nagyon fel vagyok izgulva, és ilyenkor már a gondolataim önállósítják magukat, és hihetetlen képeket vetítenek elém! Gondolom ilyenkor más, se tudja irányítani a fantáziáját, mert úgyis a számára legizgatóbb képek kerülnek elő! Már nagyon érzékeny az egész testem, fenekemet a székre terített bolyhos törülköző birizgálja… Csak tizenhét centis a farkam, de mindent megtesz, hogy neki legyen igaza… Még értem! Minden porcikám egy hatalmas orgazmus után kiált! Még írok néhány sort, utána kényelmesen elnyúlok az ágyon és az utolsó cseppet is, kifejem magamból! Imádom ezt az érzést… Már remegek is… Alig találom a betűket!  Akkor is befejezem! Csak kicsit rövidebben, mint gondoltam!:) Kívánom Neked kedves olvasó, hogy éld át te is ezt a gyönyörű érzést, akár egyedül, mint most én, akár pároddal! Most már tényleg befejezem, mert össze kenek itt mindent, nincs kedvem takarítani! A pólót már levettem, jöhetnek a forró cseppek a hasamra és mellemre! Nem kínzom magam tovább!

Húsz perccel később, még írok hozzá néhány sort! Csodálatos érzés volt mikor végre elélveztem! Az első sugár a nyakamra csapódott, de a hasamra is jutott bőven… J Most már nyugodtabb vagyok, de alig várom, hogy E. haza jöjjön és elmesélhessem neki!                      

 

Szerző: spricc

Szólj hozzá!

Címkék: szex

A bejegyzés trackback címe:

https://nedvespillanatok.blog.hu/api/trackback/id/tr78944378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása