Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

PISSSSSS 2...+18!!!

2009.02.24. 11:29

Imádom a testét! Nagy telt melleit a barna bimbókkal, húsos szeméremajkait, formás seggének kicsi gyűrött lyukát, mennyi gyönyört adott már nekem! És vasárnap előttem pisilt! Csodálatos érzés volt látni úgy, ahogy még sohasem láttam! Utána, ott a wc. előtt egymás szájába élveztünk… Miután lecsillapodtunk, átbeszéltük az egészet, és E. még mindig szégyellte magát, amiért pukizott, próbáltam meg nyugtatni, hogy engem nem zavart, sőt! Nehéz volt, rögtön visszakérdezett. – Te finganál, mikor nyalom a segged? – Nem tudtam mit mondani, sohasem tettünk ilyet egymás előtt, még a gondolat is furcsa volt! Kínomba visszakérdeztem: - Szeretnéd?  - Nem tudom… De ha már beszélgetünk róla, szerintem előbb – utóbb meg fogom tudni! – A fel dobott lehetőség, forrósággal öntött el, és láttam, hogy ő is elpirul. Visszatértem a pisiléshez. Elmondtam, hogy jó lenne legközelebb, rám engedné… Mosolygott. – Rendben, de akkor te is lepisilsz engem! Tudod, nem csak te vagy kíváncsi… És előtte, még akarok valamit, ma nagyon perverz vagyok, úgy látszik, felpiszkáltál bennem valamit… Vetkőzz le! – Ő is ledobálta ruháit, és hanyatt döntött az ágyon. Határozottan a melleimig nyomta két térdemet, nem törődött fél merev farkammal, száját a fenekem nyílására tapasztotta és hevesen nyalni kezdett, közben hasamat masszírozta. Még sosem csinálta ilyen szenvedélyesen, mélyen, nem mertem magamhoz nyúlni, ne hogy elélvezzek idő előtt! Egy pillanatra abba hagyta a nyalást, és nyáltól fényes arccal rám nézett. – Tudod, mit akarok? – Csak bólintottam. – Akkor csináld, kérlek!!! – Folytatta a nyalást és has masszírozást. Egyre határozottabban éreztem, hogy a beleimben lévő gáz határozottan kiutat keres magának. Akaratlanul is próbáltam vissza tartani, de tudtam, hogy nem bírom sokáig… - Vigyázz! Egy kicsit hátra húzta a fejét, lihegve, lehunyt szemekkel és tűz piros arccal várt. Nem kellett sokáig! Felnyögtem és ellazítottam záró izmomat. Nem volt nagy, meg könnyebbülést hozott… Furcsa, kényelmetlen, mégis nagyon izgató érzés volt! Kíváncsian néztem, E. hogyan reagál. Kitágult, remegő orrcimpákkal szívta be a levegőt. – Olyan a szaga, mint az enyém… - Én is érzem, ettől még feszélyezettebb leszek… Nyalogatva segít, ellazulni. Néhány perc múlva abba hagyja, és rám mosolyog. – Pisilned nem kell? Gyere, segítek! A fürdőszobában végig néz rajtam. – Álló fasszal tudsz pisilni? – Nem tudom, néha sikerül… - Akkor gyere! – Belép a kádba, és négykézlábra ereszkedik. – Tedd be és pisilj! – Mögé térdelek, és tövig nyomom nedves résébe. Nem mozgok, és ő sem mozgatja máskor ficánkoló csípőjét, csak csiklóját simogatja. Én csak arra koncentrálok, hogy hólyagomból, álló farkamon keresztül ki préseljem a felgyűlt vizeletet. Mint a geci, egy rövid spricceléssel indul meg. E. fel nyög, és egyre gyorsabban izgatja csiklóját. Végre rendesen meg indul.  E. dobálni kezdi fenekét. – Milyen forró! Hogy feszit! Élvezek!!! – A hüvelyéből ki csorgó meleg lé, csiklandozza tojásaimat, combomon érzem hogy ő is pisilni kezd! Alig bírom abba hagyni, mikor végeztem, erőteljesen dugni kezdem kielégült testét. Csak pár mozdulat kellet, és már ontottam is  bele a spermám… Elpilledve, simogattam telt fenekét, és szinte egyszerre, nevettünk fel, de már nem zavarunkba nevettünk, ha nem boldogan felszabadultan…                  

 

Szerző: spricc

Szólj hozzá!

Címkék: szex

A bejegyzés trackback címe:

https://nedvespillanatok.blog.hu/api/trackback/id/tr21962691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása