Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

KETTESBEN...+18!!!

2009.02.18. 13:11

     E. egy közösségi oldalon, cseveg barátaival, én, pedig képeket és videókat nézegetek. Egyik másik rövid kis filmet ő is megnézi. Mind ketten az amatőr felvételeket, szeretjük, bár nem olyan jó a minőségük, de „igazi” emberek úgy élveznek, mint mi…  Na, már megint témánál vagyok! E.  nevet! Meg kérdezi, hogy hozzon e be egy poharat? Persze, értem én, mire gondol…J Vigyorgok, és mondom, hogy olvassa el mit írtam! Ott hagyja a gépét, és kimegy a fürdőszobába. Tízperc múlva, meztelenül mosolyogva tér vissza. – Vissza ül a gépéhez. Mögé állok, és melleit, simogatom, míg olvas. Mikor végez, felém, fordul a székkel, hasamat simogatja. – Szegénykém, Anyuci nem volt itthon és ki kellet ráznod… Remélem maradt még nekem is benne valami… - Feláll és mögém lép. Lehúzza pólómat, és a gatyámat, közben haja végig simít gerincemen, és fenekemen. Simogatja testem, és a fülembe suttog, tudja, ezt nagyon imádom! – A nyakadra ment? – Fejni kezd, mellei hátamhoz simulnak. – Mit gondolnak rólam? Hogy nem tudlak kielégíteni? Majd azt írd le, amit most fogok veled tenni! - Farkamnál fogva az ágyhoz húz, hanyattfekszik, két térdét felhúzza a melleiig. Finoman nyalni kezdem, csiklóját ütögetem a nyelvemmel, fenekét simogatom. Szereti a hosszú orális játékot, legalább annyira adni, mint kapni! Két keze a lepedőt gyűrögeti, egyre mélyebben sóhajtozik… Abba hagyom csiklója szopását, és kicsit meg emelem fenekét, nyáltól és puncija levétől fényes kis popsi lyukát kezdem nyelvelni! Ujjai a szabadon hagyott csiklóján táncolnak, egyre gyorsabban. Hírtelen, nyögdécselve élvez el, engem is majd nem magával rántva… Addig nyalom kicsi rozettáját, míg el nem ernyed a teste. Felhúz magához, lassan csókolózunk, nem érdekel a sürgető vágy, ami farkamban lüktet, tudom, hogy nem sokára közösen fogunk élvezni! Néhány perc múlva, ügyesen fölém fordul. – Most én jövök… - Nyalogatva, puszilgatva csúszik le fele testemen, nem sürgetem, tudom, hogy időre van szüksége az élvezés után, és most első sorban önmagát izgatja… Csak egy gyengéd nyalintás nedves makkomra, és már lábaim közt térdel. Úgy helyezi térdeit, hogy én kénytelen legyek felhűzni az enyéimet. Lehajol, és egyik tojásomat óvatosan a szájába veszi…  Óóóóóóó, ez csodálatos! Ezt nagyon jól csinálja! Mikor legelőször csinálta rögtön elélveztem! Mivel most más tervei vannak, nem csinálja sokáig… Kienged a szájából, és ágaskodó péniszem fölé hajol. Hossz haja izgatóan csiklandoz. Meg fog egy tincset, és szorosan a  farkam köré tekeri. Csak a makkom látszik, amit lustán nyalogatni kezd… Na, ezt már nem nagyon tudom elviselni! Észre veszi, hogy élvezés előtt állok, és mindent abba hagy. Lassan, óriási erőfeszítéssel vissza tartom… Hagyja hogy pihenjek, nem érint meg. Előttem guggol és simogatja nedves testét, én sokkal előrébb járok, mint ő! Csillogó szemein látom hogy egyre izgatottabb! Én nem merek magamhoz nyúlni, elég így is visszatartani… Igen! Most farkam fölé kucorodik, és cuppanva beleül! Nem finomkodik, vadul lovagol, nem érdekli semmi csak a vágy, hajtja! Nyálkás, izmos hüvelye, minden mozdulatánál forrón szívja magába testemet, nem bírom tovább, elélvezek! Még érezte a testébe spriccelő spermámat, mert még vadabbul dobálja magát… Jó egy perc múlva, és is kielégül, szája sarkából nyál cseppen hasamra. Most lehunyt szemekkel lágyan ringatózik, hüvely izmaival játékosan szorongatja, lankadó péniszem, és a mellemre hajtja fejét. Szeretem ezeket a pillanatokat, olyan mintha senki más nem lenne a földön…                

 

Szerző: spricc

Szólj hozzá!

Címkék: szex erotika

A bejegyzés trackback címe:

https://nedvespillanatok.blog.hu/api/trackback/id/tr71950641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása