Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

EGY KIS ÉN...+18!

2009.02.13. 18:33

Folytatni akartam a borotválkozás után történteket, de valami nyugtalanít… Lehet, hogy perverz vagyok?!

Tudom a férfiak többsége, szereti, ha partnernője epekedve várja, hogy kemény farkát tövig nyomja a szűk kis fenekébe, és el is hiszik hogy milyen nagy „élményt” nyújtanak… Ugyan akkor hisztérikusan elzárkóznak attól, hogy nekik is izgatható testrészűk a fenekük!

Én néhány éve, zuhanyzás közben jöttem rá erre… A zuhany rózsából, meleg víz spriccelt farkamra, nagyon jó érzés, (mintha szopnának…) közben fenekemet szappanoztam, kellemes kíváncsiság fogott el. Mit érezhet a párom mikor az ujjamat a fenekébe, dugom?  Hirtelen elhatározással leguggoltam, továbbra is vízsugárral masszírozva makkomat, és középső ujjamat lassan szűz nyílásomba nyomtam! Nagyon furcsa érzés volt, feszítettnek, telitettnek éreztem fenekem, mégis nagyon izgató volt! Lassan kihúztam ujjam, most hirtelen ürességet éreztem,,, Vissza. Véletlen még érintettem egy pontot ami furcsa pisilési inget váltott ki belőlem, bár már keményen állt a farkam néhány csepp pisi mégis kibuggyant a végén… Elmúlt a pisi inger, és valami eddig ismeretlen, kellemes bizsergés járta át testem. El ejtettem a zuhanyt, és csak a fenekemre figyeltem, hogyan reagál az ujjam izgatására. Az élvezés nem a megszokott módon, kezdődött, hanem a fenekemben a bizsergés, furcsa nyomássá erősödőt, úgy éreztem szét, robbanok, mégsem bírtam abba hagyni! Hitetlenkedve láttam, hogy farkam, bár hozzá sem értem, megnyúlik, makkomon a rés kitágul és hihetetlen erővel spiccelt ki a spermám! Úgy  éreztem,  meg semmisülök… Este elmondtam a páromnak az élményemet, azt mondta hogy már régen szeretne játszani, a fenekemmel, csak azt hitte hogy „betegesnek” fogom tartani! Hát nem!!! Én voltam, buta hogy eddig vártam!

Mielőtt jönne  sárdobálás, heteró vagyok, de számomra a szex nagyon fontos!     

  

 

Szerző: spricc

Szólj hozzá!

Címkék: szex erotika

A bejegyzés trackback címe:

https://nedvespillanatok.blog.hu/api/trackback/id/tr73941463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása