Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

ENGEDELMES LÁNY +18!

2009.02.11. 18:07

- A bugyit ne vedd, le! – Meg állt a mozdulattal, és két karját maga mellet tartva, pirulva állt a fotelellőtt melyben ültem. Magas kissé duci lány volt, nagy barna mellbimbókkal, és vastag combokkal, világos kék bugyiban. – Gyere ide. Miért pont engem választottál, nem szoktam kis lányokkal kezdeni… - Már előttem állt, szinte suttogott: - Már tizenkilenc vagyok, és a nővérem mesélt rólad… - vártam, direkt nem szólaltam meg, hagy ácsorogjon előttem egy szál bugyiban! Orromat lába közé nyomtam, hangosan szuszogva szagolgatni kezdtem. Meg remegett, és ösztönösen hátra akart lépni, bal tenyeremmel terebélyes fenekébe markoltam. Kíváncsian néztem rá. – Meg gondoltad magad? – Arca lángolt, megrázta fejét, és mozdulatlan maradt. Megint a lába közé hajoltam. Határozottan erősebb illat fogadott, mint néhány pillanattal ezelőtt, és a bugyi kék anyagán nedves folt kezdet átütni. Én is éreztem, hogy merevedésem van. Hátra dőltem a fotelba hogy ő is láthassa a kidudorodó nadrágot, felhúztam hasamon a pólót, és lassan a nadrágomba csúsztattam a kezem, látványosan meg igazítottam a farkam. Láthatta a ruha szövetén át minden mozdulatom. Tágra nyílt szemei szerint látta is. Visszahúztam tenyerem és előre tartottam. – Nyalogasd! – lehunyt szemekkel nyalogatta a tenyerem, húsos nyelve nyálasan siklott bőrömön. Kezdett melegem lenni. – Elég! – A nyálát nagy mellein kentem szét, érintésemtől szinte meg roggyantak térdei. – Térdepelj, le! – Szó nélkül meg tette, Lassan fel álltam és mögé sétáltam. Szótlanul álltam néhány percig, élvezve a pompás pillanatot. Egy alázatos, szófogadó lány térdepel előttem, remegve, várva, hogy mit csinálok vele… Tarkója mögött meg markoltam fekete hosszú haját és szoros copfba fogtam. A jobb fülére tapasztóttam számat meg nyaltam fülcimpáját, és bele leheltem a szavakat: - Szűz vagy te is? – bólintás. – Láttál már faszt? – Fejrázás, Dadogó szavak: - Csak képeken, élőben még nem! – A füle mellet húztam le a cipzárt, hogy tisztán halljon minden is reccsenést. Farkam örömmel szabadult a fogságból, a lány fejét hajánál fogva teljesen a fotelbe nyomtam, ívben kirajzolódó gerincén végig húztam vörösen fénylő duzzadt makkom, tarkójától, feneke partjáig. Vékony csillogó csík jelezte izgalmamat. Nem gondoltam hogy ennyire fel izgat! Felálltam és a füle mellet felhúztam a cipzáramat. Tettetett közönnyel visszaültem a helyemre. – Vedd le a bugyid!  -Felállt és lefele tolta bugyiját. Az anyag halk cuppanással vált el nedves szemérem testétől, és láthattam a tejszerű nedvességet ahogy a bugyi  és szőrös szemérem ajkak közt megnyúlt majd elszakadt. Ez egyre jobb! – Rekedt lett a hangom: - Húzd szét, teljesen! – Kis terpeszbe lépett, és teljesen széthúzta nagyajkait, duzzadt csiklója előre ugrott, hüvely nyílása nedves rózsaszínűen nyílt. Nagyon nedves volt! Nem tudtam ellenállni, tenyerem végig húztam a lucskos résen, és az arca elé tartottam. Kérdés nélkül nyalni kezdte. Úgy éreztem szét, durran a farkam a szűk nadrágban. – Fordulj, meg! Jó… Most a segged akarom látni! – Tétovázott, majd lassan széthúzta feneke telt félgömbjeit.  A kis barna ráncos lyuk láthatóvá vált. – Még! És nyomj, mintha kakálnál! Ujjhegyi elfehéredtek, ahogy szét feszítette magát, végbélnyílása rózsásan megnyílt, éppen csak kis lyuk, de ez is nagyon izgató volt! Benyálaztam mutató ujjam, és meg érintettem a barna nyílást. Rögtön összezáródott. – Engedd el magad, és nyomjál! – Ujjam lassan tört magának, egy centire becsúszott. Vártam. Kis nyomás és már érzem a záróizom gyűrűs szorítását. Visszatartja lélegzetét, remegnek lábai. – Nyomj! – Átjutottam! Most várok… Most csak második ujjperecemet szorítja egy re gyengébben záróizma, ujjhegyem már nem ütközik akadályba… Lassan mozdul teste, érzem, hogy tolja hátra fenekét, ő is kíváncsi… Tövig benne az ujjam! Körkörösen tágítom, lassan, szinte engedem, hogy csípője mozgásával irányítson. Lassan kifele mozgatom az ujjam. Kész vagyok, élveznem kell! Letolom farmerom, és jobb kézzel meg markolom lüktető farkam, és verni kezdem. – Húzd szét!- Lihegem, hörgöm a szavakat. Nyálkás makkom hozzá érintem forró lyukához, és kilövell belőlem a sűrű sperma. Kábultan nézem, hogyan folyik le lucskosan duzzadt szeméremajkai közt, és csepeg a szőnyegre levem…

Szerző: spricc

Szólj hozzá!

Címkék: szex erotika

A bejegyzés trackback címe:

https://nedvespillanatok.blog.hu/api/trackback/id/tr19937357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása